Ulichnaya Eda закрила фестивальний сезон

7 листопада 2017, 09:00
Новини компаній

4-5 листопада Ulichnaya Eda завершила свій п'ятий фестивальний сезон. Розуміння того, що на наступний фестиваль доведеться чекати аж до квітня, зібрало у цей уїк-енд 10 тисяч гостей

Всього за 2017-й команда провела 11 заходів, за 5 років – 44 фестивалі різних форматів і вже заявила 10 заходів на "Арт-заводі Платформа" на 2018 й рік.

На першому фестивалі Ulichnaya Eda у 2013 році його засновник Роман Тугашев озвучив місію: змінити ставлення до вуличної їжі у городян і в тих, хто її готує. На створення проекту Ulichnaya Eda його надихнули ярмарки, фестивалі та івенти прогресивних європейських столиць. І зараз, підбиваючи підсумки п'ятого сезону, можна сказати, що йому це вдалося. Кияни знають, що вулична їжа – це не тільки шаурма або чебурек, і кожного разу, приходячи на фестиваль, звикли куштувати щось нове.

Відео дня

За 5 сезонів впровадження європейської культури споживання і приготування вуличної їжі відбулося чимало суттєвих змін. По-перше, фестиваль здобув свій дім. Не всі знають, що "Арт-завод Платформа" не відразу став місцем проведення Ulichnaya Eda. Спочатку фестиваль проходив у Дворику Галереї Лаври, на ВДНГ і на парковці ТЦ "Даринок". І тільки з 2014-го постійним місцем проведення став "Арт-завод Платформа". Більше того, саме фестиваль став однією з причин ревіталізації Дарницького Шовкового Комбінату в нині найбільший креативний кластер в Україні площею в 100 тис. кв. м. За цей час "Платформа" перетворилася в закриту екосистему, яка об'єднує фестивалі, бізнес, коворкінг, IT, арт, fashion, освіту та інші індустрії креативної економіки. З 2014 року різні заходи тут відвідали понад 2 мільйони осіб, а бізнес-community об'єднало понад 300 різних стартапів та інноваційних проектів.

По-друге, фестиваль виріс за всіма показниками:

- членів команди організаторів стало не 3, а 20;

- кількість учасників фуд-корту збільшилася з 8 до 100;

- обіг фестивалю зріс з 35 тисяч до 2 млн грн;

- кількість гостей збільшилася з 1 тисячі до 10-30 тисяч за вікенд.

Роман Тугашев відзначає не тільки кількісний, але і якісний ріст: "На перші фестивалі до нас приходила в основному молодь, в основному з цікавості. А зараз до нас приходять цілими сім'ями по 2-3 покоління. І кожному з поколінь у нас є чому дивуватися і чим зайнятися. І для них Ulichanaya Eda стала одним з улюблених місць для зустрічей і відпочинку".


Якість відпочинку на фестивалі Ulichnaya Eda теж зросла. Тепер це більше, ніж просто місце, де можна спробувати багато смачного. Фестиваль реалізував нові для України види відпочинку і об'єднав у собі самі різні формати івентів: музична сцена з молодими і вже відомими музикантами, велика ігрова зона для дітей і батьків, розвиваюча зона для підлітків, beauty-зона, інклюзивний простір для людей з особливими потребами, зона знижок і спецпропозицій "Ulichnaya Eda рекомендує" і багато інших розваг та сервісів.


Але головним досягненням є те, що фестиваль стали майданчиком для різних категорій стартапів і початком безлічі історій успіху. Багато його учасників - фудтраки, кафе, ресторани, фермери, нішеві крафтові виробники, хендмейдери і просто любителі готувати - змогли протестувати свій продукт на тисячах гостей, вдосконалити його в умовах жорсткої конкуренції, натренувати власну команду в режимі non-stop, відчути свої сили і зважитися на власний бізнес. Наприклад, учасники "П-Пельмені", Fry Me, "Вікно" і "Просто Пончик" відкрили нещодавно свої точки на Бессарабці. "Чашка" – це не тільки мережа кав'ярень, а й гастро-школа "Чашка School". Menya Musashi колись стартували в столиці саме з цього фестивалю і нещодавно відкрили вже 5-й заклад. Make My Cake прийшли на фестиваль з гарним концептом з Одеси, але з жителями столиці вони познайомилися саме тут, а потім відкрили заклад в Києві у 2016-му і 2017-му роках. Морозиво "Умка" стартувало з "Вуличної їжі" і зараз має 1 заклад і дві точки в центрі Києва. Dos Amigos відкрили два стаціонарні заклади і вигадали другий формат точки для фестивалю – United Tastes Of America.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Важливо відзначити, що крім фестивалю Ulichnaya Eda, ця ж команда організаторів робить також івенти інших форматів. На 2018-й вже заплановано: три фестивалі Ulichnaya Eda, найбільші вечірки міста "Білі ночі" – традиційно в перші та останні літні ночі, ресторанний формат "Міське свято їжі", тематичні Kyiv Coffee Festival і Kyiv Beer Festival, новий фестиваль Kyiv Wine Festival та інші ще не анонсовані формати. Ці анонси роблять фестивальний сезон на "Арт-заводі Платформа" ще більш очікуваним.

Показати ще новини
Радіо НВ
X