У Києві покажуть найдобрішу рекламу світу

20 серпня 2018, 11:58
Новини компаній

21 серпня #ЩедрийВівторок спільно з “Планетою кіно” і фестивалем соціальної реклами Molodiya Festival  влаштують безкоштовний показ соціальної реклами Charity Ads. Він розкаже про найкращі приклади благодійних акцій у світі і надихне на добрі справи. Запрошують усіх охочих киян та гостей столиці прийти з родинами, близькими, дітьми та друзями. Вхід вільний за попередньою реєстрацією.

Минулого року Королівський національний інститут проблем незрячих, який допомагає 2 млн британців, разом із найбільшим телеканалом Британії запустили ролики соціальної реклами #C4SightBreak у прайм-тайм. Вони показали світ очима людей з вадами зору у різних життєвих ситуаціях. До показу долучилися відомі бренди, зокрема PACO Rabanne. Рекламу переглянули мільйони британців, і десятки тисяч людей взялися до активних дій.

Відео дня

Організатори Charity Ads сподіваються, що така соціальна реклама надихне українців на добрі справи заради тих людей, хто їх потребує, а можливо й на створення власної благодійної акції у Щедрий Вівторок.

#ЩедрийВівторок — це всеукраїнський день добрих справ. У 2018 році Україна офіційно долучилася до міжнародної благодійної спільноти Giving Tuesday. Щороку у понад 150 країнах світу мільйони людей у вівторок, після Дня подяки, влаштовують акції на користь благодійних організацій, розповідають про це в соціальних мережах і закликають робити добрі справи.

Ініціатори мріють відтепер об'єднати навколо добрих справ і українців. За дослідженнями Corestone Group і GfK Ukraine, 70% українців уже залучені до благодійності. Але, об'єднавшись, ми ладні зробити більше – волонтерськими зусиллями будувати країну, допомагати одне одному і рятувати тих, хто цього потребує, переконані організатори.

Вхід на показ соціальної реклами вільний, за попередньою реєстрацією

Початок о 19:00

Планета Кіно

РЦ "Блокбастер", проспект Степана Бандери, 34B

Показати ще новини
Радіо НВ
X