Повернули фестивальний шик. У Каннах на реновацію знаменитих готелів витратили близько 1 млрд євро

14 травня 2019, 14:05

На реновацію найвідоміших історичних готелів Канн було витрачено близько 1 млрд євро.

НВ та Mastercard, офіційний партнер Каннського кінофестивалю, відкривають світ великого кіно, знайомлять з переможцями престижного фестивалю і розповідають про закулісся світських кіноподій.

Про це напередодні відкриття 72-го Каннського кінофестивалю, яке відбудеться сьогодні, 14 травня, повідомив Мішель Шевійон — глава Асоціації хотельєрів Канн, куди входить 133 готелі, які надають 99 відсотків місць для туристів в місті. Він повідомив, що вкласти колосальні інвестиції в реновацію знаменитих готелів його власники були змушені у зв’язку з великою конкуренцією і появою на ринку таких міжнародних готельних «монстрів», як Radisson Blu і Marriott, пише France 24.

Відео дня

«Ми трохи проспали. Щоб зберегти свою частку на ринку, ми повинні були зробити все правильно. Наприклад, Martinez, найбільший готель в регіоні, був відкритий в минулому році після безпрецедентної реновації, вартістю 150 мільйонів євро. У ньому було перероблено абсолютно все», — каже Шевійон.

Вартість найбільш розкішного номера в оновленому Martinez досягає 34 тис євро за ніч в літній сезон, проте в період проведення кінофестивалю ця сума, найімовірніше, збільшується, як мінімум в два рази. Точна вартість люксових номерів в готелі в фестивальний період не оголошується, додає французьке видання.

«Якщо підрахувати всі реновації, які тривають цілий рік, то можна сміливо сказати, що вони обійшлися десь в 1 млрд євро за останні десять років. Але ці зміни і вкладення були просто необхідні Каннам», — заявляє Шевійон, додаючи, що хоч попит на готелі не впав, було відзначено зниження рівня задоволеності гостей.

Він також зазначив, що на цьому тижні в Канни прилетить близько 40 тисяч гостей, в числі яких зірки зі світовим ім’ям і інші представники кіноіндустрії, а також понад 5 тисяч професіоналів зі сфери ЗМІ. В результаті напливу туристів готелі зіткнуться з сильною конкуренцією з-за зростаючої популярності таких сервісів, як Airbnb, що дозволяють орендувати гідні апартаменти за зниженою ціною. У зв’язку з цим хотельєрам доведеться поборотися за своїх клієнтів і запропонувати їм набагато якісніший сервіс і умови для проживання, за які захочеться заплатити вдвічі більше.

«Треба йти вперед, пропонуючи гостям новітні технології і бездоганний дизайн, який відповідає сучасним трендам в інтер’єрному мистецтві. Навіть наймодніший декор буде не в моді вже через п’ять років. Через сім років цей декор буде вважатися позбавленим смаку, а через десять і зовсім застарілим. Тому слід регулярно проводити реновації, адже наші клієнти не згодні на менше», — підсумував він.

72-й Каннський кінофестиваль пройде на набережній Круазет з 14 по 25 травня 2019 року. Цього року журі очолить мексиканський кінорежисер, лауреат премії Оскар Алехандро Гонсалес Іньярріту.

Всі новини Каннського кінофестивалю, репортажі та щоденники власного кореспондента, найяскравіші моменти премії і образи з червоної доріжки — в спецтемі Каннський кінофестиваль 2019 на НВ STYLE.

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Показати ще новини
Радіо НВ
X