Те саме яйце. Стало відомо, чому насправді був присвячений найпопулярніший в історії пост в Instagram

5 лютого 2019, 14:25

Стало відомо, що пост з яйцем, який став найпопулярнішим постом за всю історію Instagram - це частина соціальної рекламної кампанії, спрямованої на поширення знань про психічне здоров'я.

Як повідомляє BBC, яйце, яке отримало ім'я Юджин, розбилося, «через тиск, який воно зазнавало» в результаті надмірної уваги до нього.

Підпис до нового поста радить людям звернутися за допомогою, якщо вони відчувають те ж саме.

Відео дня

На сьогодні більш ніж 52 млн осіб лайкнули першу фотографію, опубліковану в січні.

Коли яйце було вперше було опубліковане, його єдиною заявленою метою було побити рекорд Кайлі Дженнер, яку називають «королевою Instagram».

Всього на акаунті @world_record_egg було опубліковано шість фотографій яйця. Уже на другій фотографії з'явилася тріщина на шкаралупі. З кожною новою фотографією тріщин ставало все більше.

Повідомлення в останньому пості говорить: «Уф! Зараз я почуваюся набагато краще. Якщо ви відчуваєте тиск, зайдіть на сайт talkingegg.info, щоб дізнатися більше. Давайте складати список разом».

За посиланням відкривається список служб психічного здоров'я в різних країнах світу. Зазначено, що мета соціальної реклами - розширити список таких служб.

Перший пост в акаунті закликав: «Давайте всі разом встановимо світовий рекорд і зробимо найпопулярніший пост в Instagram, який поб'є рекорд Кайлі Дженнер (18 млн. лайків). І ми це зробили!»

Для того, щоб побити рекорд фото новонародженої Стормі, Юджину знадобилося всього дев'ять днів.

21-річна Кайлі Дженнер відповіла яйцю. На своєму акаунті вона опублікувала відео, на якому спробувала підсмажити яйце на розпеченому асфальті.

Кріс Гордфрі, зі сфери рекламного продакшена, так відгукнувся про яйце: «У яйця немає ані статі, ані раси, ані релігії. Яйце - це яйце. Воно загальне».

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Редактор: Юлія Найденко
Показати ще новини
Радіо НВ
X