Пародійний ролик 22-річного блогера став найпопулярнішим в українському YouTube в 2020 році. Ми з ним поговорили

3 грудня 2020, 08:54

Пародійний музичний кліп Валентинка, знятий українським блогером Дмитром Варваруком, став найпопулярнішим відео цього року серед користувачів YouTube в Україні.

Зараз у каналу Варварука SILIRADA (Сільрада) вже 659 тисяч підписників, і весь контент на ньому — україномовний. Радіо НВ зв’язалося з блогером і попросило розповісти, як до нього прийшла ідея створювати пародії на відомі кліпи, скільки можна заробити на одному ролику і як йому вдається залучати до зйомок своїх літніх родичів.

Відео дня

— У одного з ваших роликів 15 мільйонів переглядів — це максимум чи є ще більше?

— Є більше — [пародія на] кліп Жигуль. До речі, того року ми теж потрапили до добірки, тільки були на третьому місці, але, як бачите, цьогоріч — на першому. Значить, ми йдемо вперед, і це дуже добре. Він має близько 19 мільйонів переглядів.

— Що це за відчуття, коли ти знаходишся в топі українського YouTube?

— Класне. Вчора мене просто завалили журналісти, навіть ТСН телефонували, що хочуть зняти про це сюжет. І це дуже добре, тому що молоді блогери, які хочуть розвивати свою сторінку чи канал, рік тому думали: та нащо робити українською, якщо воно не зайде; воно не популярне та не приносить доходу? На щастя, цей стереотип ми зруйнували з потрохами — зараз у нас один із топових каналів в Україні, український YouTube росте, і це дуже добре, тому що я бачу щоразу все більше і більше блогерів.

І я пам’ятаю цей момент, коли ми рік тому приїхали в Київ [Дмитро Варварук родом з Івано-Франківської області, — НВ], у нас вже було десь 300 тисяч підписників, і на нас прямо дивилися і [запитували]: «А как это так у вас на украинском контенте столько подписчиков?». Я казав: «Ну ось так». Ми це зробили, і сьогодні ми топ-1 в рейтингу. Це дуже сильно.

— Ви сказали, що всі думали, що заробляти [на українському контенті] не можна, а ви зруйнували [цей стереотип] вщент. Так скільки грошей можна заробляти на такому каналі?

— Хороші суми, від $7 тисяч за один ролик — це мінімум, залежить від того, скільки рекламодавців. За одну [рекламну] інтеграцію плюс-мінус так коштує.

— А як ви придумали концепцію цього каналу? Я би сказала, це студентський гумор. І пародій багато.

— Це більше сімейний канал, тому що статистика показує, що дивляться і батьки з дітьми. Я сам блогер і на момент [створення каналу SILIRADA] мав десь 110 тисяч підписників. Гортав стрічку в Instagram і побачив дуже круту пародію, зв’язався з цими хлопцями, написав: «Хлопці, ви дуже круто робите». Зняв їм декілька безкоштовних сторіс, потім вони кажуть: «Діма, а давай разом щось знімемо?». І з того моменту, як ми [стали працювати] разом з ними в команді, канал дуже сильно почав набирати підписників. За рік ми вже стали, по суті, топами.

— Як виникла ідея і як вдалося залучати родичів, бабусь, дідусів до зйомок цього контенту? Як ви пояснювали, що ви таке робите і навіщо?

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

— Бабця моя майже в кожному кліпі знімається — вона, можна сказати, ключовий персонаж каналу SILIRADA. Вона ним була і у мене в Instagram, тому я і набрав перших підписників. І їй це подобається робити, вона любить камеру, любить читати те, що люди пишуть. До нас вже ТСН приїжджав додому, також знімали [сюжет] — баба дуже рада була. Їй це подобається. І з часом, коли вже появився канал SILIRADA, ми стали знімати її в кліпах.

— До речі, сьогодні я бачила в YouTube, як ваша бабуся змішувала вино і самогон [йдеться про пародійний кліп на пісню Tones and I — Dance Monkey, — НВ]. Вона нормально реагує на такі жарти?

— Вона розуміє *сміється*. Там мав бути пожорсткіше кадр, але ми дуже зм’якшили. Просто в цьому кліпі ми хотіли показати, що насправді в бабусі колись так само була молодість, правильно? Це не оминути. І такі студентські роки були і у стареньких.

— Наостанок світоглядне питання: як, на вашу думку, змусити українців дивитись український контент? Тому що в топі [українського] YouTube компанія у вас різноманітна, дипломатично кажучи.

— До пори до часу. Дайте мені ще рік, і там такого вже не буде. Тому що ми працюємо, знімаємо україномовний контент, і видно, що за два роки він посуває російськомовний контент і в TikTok, — там вже повністю україномовний контент переважає над російськомовним, і це дуже сильно. Українська мова зараз в тренді, і навіть ті люди, які мають по мільйону — по два [підписників] в TikTok, переходять назад на українську. Історія рухається, і це класно.

Підписуйтесь на наші подкасти в Soundcloud, Apple Podcasts, Google Podcasts

Показати ще новини
Радіо НВ
X