Сила креативу. 10 найкращих фільмів про маркетинг та рекламу. Вибір редакції

25 жовтня 2016, 19:12
Ми зібрали найкращі на наш погляд фільми, які дуже наочно розповідають про успішні маркетингові стратегії, креативні підходи до роботи з продуктами і дійсно ефективну рекламу

Безумовно, у кіно багато перебільшень, а іноді і абсурду, але воно може дати нам досить цінні уроки.

Шахрайство

(Wag the Dog, 1997, США, драма, комедія)




В США незабаром президентські вибори, а президента звинувачують у сексуальних домаганнях. Щоб відвернути увагу громадськості від сексуального скандалу, пов'язаного з президентом, терміново викликають спеціаліста із позаштатних ситуацій — Конрада Бріна (Роберт Де Ніро). Бріну потрібно виграти всього кілька днів, і він вирішує інсценувати невелику війну і, в свою чергу, звертається до відомого голлівудського продюсера Стенлі Мотса (Дастін Хоффман), який не нехтує шансом реалізувати свої амбіції.

Відео дня

Тут курять

(Thank You for Smoking, 2005, США, драма)




Нік Нейлор працює на Інститут з дослідження тютюну і лобіює тютюнопаління, як це тільки можливо. Як би це не здавалося безглуздо, герой конфліктує з затятими противниками куріння, агітує всіх до куріння у ток-шоу на телебаченні і доводить корисність цієї звички. При цьому сам Нейлор не є шанувальником куріння, але популяризує його, щоб жити і ростити сина.

Сімейка Джонсів

(The Joneses, 2010, США, драма, мелодрама)




Здається, що сім'я Джонсів ідеальна, всі навколо хочуть бути схожими на них. Але насправді — сім'я не справжня, це співробітники маркетингової компанії, яка «нестандартно» рекламує різноманітні предмети розкоші та «ідеальний» спосіб життя. Але ідеальних людей не існує, що починають помічати оточуючі й розуміти самі Джонси.

Серіал Безумці

(Mad Men, 2007 – 2015, США, драма)




Сюжет розгортається у 1960-ті роки, на тлі глобальних подій у житті американського суспільства, показана робота рекламного агентства «Стерлінг-Купер». У центрі уваги креативний директор агентства — Дон Дрейпер, майстер маніпуляцій, який намагається зберегти свій статус в компанії. Він і його колеги страждають від внутрішньої порожнечі і називають себе «божевільними».

Найбільший фільм
з усіх коли-небудь проданих

(The Greatest Movie Ever Sold,
2011, США, документальний, комедія)




Фільм про те, як робляться величезні гроші на рекламі та продакт-плейсменті, як за допомогою фільмів, серіалів і ТБ-шоу просуваються бренди, хто всім цим займається, скільки коштує таке просування, як ставляться до цього люди і наскільки таке просування ефективно.

99 франків

(99 francs, 2007, Франція, драма)




Екранізація однойменного роману Фредеріка Бегбедера, що показує злу сатиру на сучасний рекламний бізнес. Головний герой фільму — Октав Паранго, який займається рекламою, саме він вирішує, що вам захочеться завтра. Він веселиться, захоплюється жінками і наркотиками, але його життя змінюють знайомство з Софі та нарада з приводу рекламного ролика. У підсумку він вирішує збунтуватися проти системи, саботуючи власну рекламну кампанію.

Діти-споживачі:
Комерціалізація дитинства

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

(Consuming Kids: The Commercialization of Childhood
2008, США, документальний)




Цей документальний фільм намагається пролити світло на роботу багатомільярдної маркетингової машини, яка в наш час продає дітям та їх батькам все, починаючи з фаст-фуда і закінчуючи фіктивними освітніми програмами та автомобілями для сімей, які страждають надмірною вагою. Так само, ми можемо побачити, як молодіжні маркетологи використовують останні досягнення в психології, антропології та неврології для трансформації дітей Америки в один з найпотужніших і прибуткових народів-споживачів у світі.

Чого хочуть жінки

(What Women Want, 2000,
США, фантастика, драма, комедія)




Загальний улюбленець і плейбой Нік Маршалл знаходиться на піку кар'єри в одному з рекламних агентств і ось-ось має отримати просування по службі. Але його місце займає талановита та чарівна жінка Дарсі, яка стає керівником Ніка. Вона вважає, що жінці легше зрозуміти ринок жіночих товарів. Нік відправляється працювати над «домашнім завданням», під час якого з ним трапляється нещасний випадок, в результаті чого, він починає чути думки жінок. Чи зможе Нік відповісти на головне питання, яке цікавить всіх чоловіків: чого ж хочуть жінки?

Generation П

(2011, Росія, США, фантастика, драма)




Екранізація однойменного роману Віктора Пелевіна розповідає, про випускника Літінституту Вавілена Татарського, який роблячи кар'єру, проходить шлях від продавця в кіоску до рекламщика, займається просуванням західних брендів, адаптуючи їх під «російську ментальність». Розумний і місцями жахливо смішний, насичений спецефектами та одкровеннями фільм робить простою і зрозумілою складну історію про те, як колишні піонери стали рекламниками на службі у богині Іштар, а «покоління Пепсі» обрало Coca-Cola.

Сироп

(Syrup, 2011, США, драма, мелодрама)




Амбітний молодий чоловік, співробітник великої компанії, що виробляє газовані напої, вигадує блискучий план на мільйон доларів. Однак на шляху здійснення є одне «але» — для цього втілення молодий чоловік повинен об'єднатися з колегою по роботі і навчитися довіряти їй, а також помиритися зі своїм босом, налагодивши з ним нормальні і довірчі робочі відносини. Фільм буквально розповість по пунктах, як створити свій імідж і продати себе якомога дорожче.

Показати ще новини
Радіо НВ
X