Це не іграшки. Світ божеволіє по Грі в кальмара і вбирається в костюми героїв серіалу — фото
Серіал Гра в кальмара (Squid Game) від Netflix, що став культовим всього за місяць, знайшов мільйони прихильників по всьому світу.
Гра в кальмара – південнокорейський серіал в жанрі виживання, трилера й драми. Він розповідає про групу людей, які через потреби приймають запрошення до участі в таємному турнірі на виживання з фінальним призом у розмірі 45,6 млрд вон (38,5 млн доларів). Режисером і автором сценарію всіх дев'яти епізодів став Хван Дон Хек.
Серіал став найуспішнішим запуском на Netflix за всю історію стрімінгового сервісу. Зараз серіал є головним хітом платформи. Netflix оцінює вигоду від першого сезону в $891,1 млн, що майже в 40 разів більше вартості його виробництва ($21,4 млн).
Продажі фірмових зелених і рожевих костюмів, які носили герої серіалу, значно зросли у всьому світі. Очікується, що нескладні у відтворенні образи з Ігри в кальмара стануть найпопулярнішими на Геловін 2021.
Бізнес також не відстає від тренду. Так, в Джакарті, Індонезія, в закладі Strawberry Cafe переодягнені в героїв серіалу офіціанти допомагають відтворювати для відвідувачів всесвіт серіалу. НВ публікує кадри з індонезійського кафе.



Офіціанти в костюмах Гри в кальмара несуть таці з солодощами у вигляді сот, з яких відвідувачам необхідно вирізати геометричні фігури, як це робили герої серіалу.


Відвідувачі кафе грають в гру Червоне світло, зелене світло з шоу Netflix.


Фотосесія зі співробітниками закладу, переодягненими в костюми.

