Еротики не буде. Чому Playboy відмовляється від оголених фотографій
У світі таке засилля порнографії, що оголеними жінками вже нікого не здивуєш. Так пояснює Скотт Фландерс, президент Playboy, рішення про кардинальну зміну іміджу видання. Його заява справила фурор в журнальної індустрії і в лічені години стало одним з найбільш обговорюваних подій в інтернеті.
В інтерв'ю The New York Times Фландерс повідомив, що Playboy припинить публікувати знімки оголених жінок, які ось вже протягом 62 років були візитною карткою видання.
Як і багато інших глянцеві видання, Playboy переживає не кращі часи. Як у друкованій версії, так і в онлайн. «Оголення, яка в свій час виділяла Playboy на тлі конкурентів, перестала бути чимось особливим в епоху інтернету», - пояснює Фландерс.

У відповідь на питання, що ж тепер буде намагатися залучити читачів видання, Фландерс згадує старий жарт про те, що «єдиний чоловік, що тримав Playboy в руках довше кількох хвилин, насправді читав статті, а не розглядав картинки».
За словами топ-менеджера видання, Playboy спробує рухатися саме в цьому напрямку. В епоху, коли оголення всього двох кліків мишкою від будь-якого користувача, видання має намір залучати читачів інтелектуальним контентом.
Експерти прийняли заяву Фландерса з меншим скепсисом, ніж можна було очікувати. На тлі численних і вельми передбачуваних заяв про те, що «оголення була головною і останньою родзинкою Playboy», звучать й інші думки.
Так оглядач The New York Times Раві Сомайя вважає, що Playboy став культурною іконою не тільки завдяки відвертим знімків на своїх сторінках, але і завдяки публікаціям талановитих авторів і інтерв'ю зі знаменитостями. В свій час не гірші інтерв'ю у своєму житті давали виданню такі видатні особистості, як Майлз Девіз, Стів Джобс, Стенлі Кубрик і Мартін Лютер Кінг.
Бажання повернути славу видання такого рівня і призвело керівництво Playboy до рішення про зміну редакційної політики. «Оголені фото на наших сторінках вели тільки до звуження кола читачів», - підкреслює Фландерс.
Перед тим, як прийняти таке радикальне рішення, керівництво компанії протягом ряду років ставило експерименти з контентом на сайті Playboy. Приміром, на сайті оголеної натури немає вже більше року і за цей час відвідуваність зросла майже в 4 рази, досягнувши позначки в 16 млн унікальних відвідувачів в місяць.