«Сьогодні круто працювати з жінками». Дженніфер Лопес, Скарлетт Йоханссон та інші актриси в спецпроекті The Hollywood Reporter

18 листопада 2019, 11:30

Видання The Hollywood Reporter зібрало відомих актрис на щорічний круглий стіл, щоб поговорити про нинішню роль жінок та їхні досягнення в індустрії кіно.

У розмові взяли участь Дженніфер Лопес, Скарлетт Йоханссон, Рене Зеллвегер, Лора Дерн, Люпіта Ніонго і Аквафіна. «Це рідкісний подарунок, коли ми можемо опинитися в схожій спільноті», — каже Дерн.

Відео дня

НВ STYLE обрав кращі цитати з годинної дискусії.

Kwaku Alston
Фото: Kwaku Alston

Рене Зеллвегер про страх перед роллю: «Це відбувається кожного разу, перш ніж ти починаєш. Підкрадається „синдром самозванця“ — настане час, коли всі зрозуміють, що ти шахрайка і тебе звільнять. Поступово, як ви стаєте старшими, стає менше страху і, ймовірно, більше просто почуття відповідальності, адже я займаюся цим певний час. Але це завжди елемент радості, тому що, якщо вас це не лякає, тоді…»

Kwaku Alston
Фото: Kwaku Alston

Дженніфер Лопес про зйомки танцю на пілоні: «На зйомках Шахрайок з Волл-Стріт вперше за довгий час я була дійсно налякана необхідністю зняти першу сцену [танець на жердині], яку я ж і запропонувала, звісно. Цього не було в сценарії. І я подумала, ні, вона великий бізнесмен у клубі - вона повинна показати чому. Ми не можемо просто сказати це, ми повинні це показати. Я повинна танцювати на жердині, я повинна показати їм, я повинна йти туди. А потім було так страшно, я була така налякана. На мені була моя форма, і там було 300 людей, всі чоловіки. Я думаю, що це поставило мене в ситуацію максимуму того, що я коли-небудь робила фізично і емоційно, і я зіграла персонажа, який був неприступним у багатьох відношеннях. Вона так сильно відрізняється від того, ким я є».

Kwaku Alston
Фото: Kwaku Alston

Лора Дерн про роботу з жінкою-режисером і режисером-чоловіком: «Я думаю, що вони обидва (Грета Гервіг і Ной Баумбах) вимогливі до слів, тому що вони дійсно чують ритм мови. У Ноя це має свою специфіку. … Я думаю, він чує ритм, Ной, він чекає, коли всі зрезонують з ним по-справжньому красиво. Було чудово віддатися цій дисципліні, не намагатися знайти свій власний ритм поза нею і мати емоційну свободу всередині сцени, але по-справжньому довіряти його мові.

У випадку з Гретою, вона адаптувала Маленьких жінок, ми хотіли вшанувати слова Луїзи Мей Олкотт та інші часи. Але вона так блискуче вірить в те, наскільки це сучасна історія, наскільки сучасна Луїза і наскільки вона революційна через своїх персонажів — складних і красивих, різних жіночих персонажів. …У мові, яку вона привносить, є ритм, який здається безладним, радісним, складним, злим і все таке, але це дуже стратегічно".

Kwaku Alston
Фото: Kwaku Alston

Люпіта Ніонго про відсутність «хімії» з партнером: «Я навчалася грі в театрі, і саме там я відчуваю себе як вдома. Що цікаво в кіно, так це те, що ви ризикуєте частіше мати партнера, який не відповідає, тому що на сцені відповідальність за магію несуть виконавці, тоді як у фільмі за людей відповідають інші. Так, актори роблять свою справу, але є редактор, який, в кінцевому рахунку, і створює виставу. Є камера і ці дивні речі, коли ніхто не дивиться на людину, з якою грає. У фільмі потрібно бути більш впевненим у собі - ви повинні мати можливість контролювати свої дії таким чином, щоб вони не обов’язково залежали від іншої людини».

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю
Kwaku Alston
Фото: Kwaku Alston

Скарлетт Йохансон про переосмислення себе в професії: «Клімат зараз настільки інший, що у жінок різного віку так багато прекрасних можливостей грати з різними людьми. Коли я працювала у віці 20 років і навіть в пізньому підлітковому віці, я відчувала, що якось звикла до гіперсексуалізаціі, що, як мені здається, в той час здавалося нормальним для всіх.

Але мені було дійсно важко спробувати зрозуміти, як вибратися з образу «ще однієї жінки», тому що я ніколи не задумувала нічого подібного. Мені довелося трохи струснути себе. Я пам’ятаю, як думала, може мені потрібна інша робота в цій галузі, яка була б більш корисною, тому що здавалося, що йти було нікуди. А потім у мене з’явилася можливість зіграти п'єсу Артура Міллера на Бродвеї, і це повністю перевернуло все мої уявлення про те, як я можу працювати, і які різні види можливостей можуть бути доступні для мене".

Kwaku Alston
Фото: Kwaku Alston

Аквафіна про зміну сприйняття наготи і сексуальних сцен: «У мене колись була сцена мастурбації в шкільній ванній, і я пам’ятаю, як ретельно готувалася до неї, думала, яке у мене має бути обличчя. А потім моя бабуся дивилася фільм, підійшла сцена мастурбації, і вона подивилася її. Я сказала: „Бабусю, прости“. Вона запитала: „За що?“ Я: „Сцена тільки що“. Вона: „О, то і що?“ І я сказала: „Тому що я мастурбувала“. „О, я навіть не помітила“, — відповіла вона».

Редактор: Марія Кабацій
Показати ще новини
Радіо НВ
X