Українські агенції здобули Каннського лева за брендинг Євробачення-2017

19 червня 2018, 21:42

Брендинг Євробачення-2017, який розробили українські Banda.agency і Republique, отримав бронзову нагороду авторитетного міжнародного фестивалю виробників реклами - Каннських левів в категорії Desing Lions. 

Про це розповів засновник агентства Павло Вржещ у коментарі The Village Україна.

"Я радий, що саме цей проект отримав нагороду. За 60 років Євробачення у конкурсу не було видатного дизайну. І те, що нам вдалося вперше зробити брендинг такого рівня для всесвітньо відомого бренду – це наша маленька гордість. І це лише зміцнює віру, що український креатив набагато крутіший і сміливіший, ніж ми всі звикли думати", – розповів Вржещ.

Відео дня

Проект розробляла команда агенції разом з колегами з дизайн-студії Republique.

Нагадаємо, в основу символіки Євробачення-2017, яке проводили в Києві, було покладено традиційне українське намисто.

Eurovision brand video from banda on Vimeo.

Раніше айдентика Євробачення-2017 отримала відзнаку Red Dot Award - однієї з найавторитетніших премій у світі промислового й комунікаційного дизайну.

Показати ще новини
Радіо NV
X