Реклама Diesel, яку зняли в Києві, отримала трьох Каннських левів

24 червня 2018, 20:36

Знятий у Києві рекламний ролик італійського бренду Diesel отримав відразу трьох Каннських левів - найпрестижніші нагороди фестивалю реклами.

Усі роботи, які здобули нагороди фестивалю, опубліковані на сайті Adforum.

Відеоролик Go With The Flaw нагородили в трьох категоріях: режисура (Бронзовий лев), продакшн-дизайн (Бронзовий лев) і операторська робота (Срібний лев).

Відео дня

За продакшн відповідала українська компанія, а режисером виступив Франсуа Руселле, який раніше працював з Мадонною, Depeche Mode і The Rolling Stones. Саундтреком реклами стала пісня Едіт Піаф Non, Je ne regrette Rien, а головними локаціями - Подільсько-Воскресенський міст і Національний університет театру, кіно і телебачення імені Карпенка-Карого.

Як відомо, фестиваль Каннські леви - найпрестижніший у світі реклами. Цього року він проводився на Лазурному узбережжі з 18 по 22 червня.

Показати ще новини
Радіо NV
X