Про мужність і бунтарство. 10 кращих роликів Канських Левів 2017

26 червня 2017, 12:41
Журі Міжнародного фестивалю реклами Каннські Леви назвали кращі рекламні ролики 2017 року

Фестиваль традиційно проходив в Каннах в Палаці фестивалів і конгресів в період з 17 по 24 червня. Головною подією є церемонія нагородження почесними нагородами кращих робіт року в області реклами. Роботи нагороджуються Бронзовими, Срібними, Золотими «Левами» та Гран-прі в категоріях: Film Lion, Press Lion, Outdoor Lion, Direct Lion, Media Lion, Radio Lion й інших.

Відео дня

Міжнародний фестиваль реклами Каннські Леви - глобальна подія і найбільше зібрання фахівців з реклами з усього світу, а також дизайнерів, цифрових новаторів і маркетологів. Нагороди є найбажанішими і найпрестижнішими в індустрії реклами і творчих комунікацій.

10 кращих роликів фестивалю

Гран-прі в категорії Film отримала британська студія Blink Production за серію роликів під назвою Ми надлюди про паралімпійських спортсменів для телеканалу Channel 4.

Країна: Велика Британія

Гран-прі в категорії Creative Effectiveness отримали креативщики, що відтворили в реальному житті кімнату з картини Ван Гога Спальня в Арлі. Щоб переночувати в незвичайній кімнаті досить забронювати її через сайт Airbnb. Кімната створена для залучення відвідувачів до Чиказького інституту мистецтв.

Країна: США

Золото в категорії Health and Wellness дісталося зворушливому ролику Gillette, що розповідає про турботу сина над старіючим батьком.

Країна: США

Гран-прі в категорії Film Craft завоював ролик The Blaze, який зачіпає питання мужності і вразливості.

Країна: США

Гран-прі в категорії Entertainment for Music присудили відеокомпозиції, що стала своєрідним гімном Adidas. У ролику звучить ремікс пісні Френка Сінатри My Way.

Країна: США

Гран-прі в категорії Product Design заслужено отримав ролик про малозабезпечених колумбійців, які не можуть собі дозволити завести банківський рахунок.

Країна: Колумбія

Гран-прі в категорії Creative Data дістався ролику компанії Whirlpool про пральні машинки і сушарки, розроблені для людей з низьким заробітком.

Країна: Велика Британія

Гран-прі в категорії Innovation отримало відео, присвячене боротьбі з незаконним використанням вогнепальної зброї. Креативщики Humanium створили метал з переплавленої нелегальної зброї.

Країна: Швеція

Гран-прі в категорії Health & Wellness отримала австралійська організація транспортної безпеки The Transport Accident Commission за створення Грема - людини, здатної вижити в автокатастрофі.

Країна: Австралія

Гран-прі в категорії Entertainment присудили 17-хвилинному міні-фільму Beyond Money про жінку, яка продає власні спогади. У головній ролі знялася Адріана Угарте.

Країна: Іспанія


Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook і Вконтакте

Показати ще новини
Радіо НВ
X