Для формату онлайн. 11-й Одеський міжнародний кінофестиваль представляє новий фірмовий стиль
Нова айдентика 11-го Одеського міжнародного кінофестивалю, який вперше відбудеться онлайн, розкриває цьогорічній формат проведення.
Одеський міжнародний кінофестиваль представляє нову айдентику, створенням якої займалась креативна агенція BBDO Ukraine. Агенція також працює над рекламною кампанією ОМКФ 2020.
Через пандемію та пов’язані з нею обмеження 11-й ОМКФ відбуватиметься вперше за свою історію в онлайн-форматі. Попри нову форму проведення Одеський міжнародний кінофестиваль — це, в першу чергу, кіно для глядача, який його дивиться та бачить.

«Нова айдентика Одеського міжнародного кінофестивалю поєднала в собі ті метаморфози, з якими ми зустрілись цьогоріч. Нехай 11-й ОМКФ набув іншої форми, але його суть лишається незмінною. Ми так само прагнемо показувати якісне кіно глядачу, викликати в ньому емоцію, спонукати до рефлексії. Саме це креативна агенція BBDO Ukraine відтворила в айдентиці, звернувшись до кола, як візуального коду, що символізує початок всього, зокрема й кінематографу», — зазначила генеральна продюсерка Одеського міжнародного кінофестивалю Юлія Сінькевич.

Нова айдентика Одеського міжнародного кінофестивалю втілила в собі задум кінематографу та його існування для глядача, який сприймає історію через її проекцію на екран.

«В центрі нашого візуального сюжету — історія. Та сама, яка живе у кінопроекторі та намагається вирватися пучком світла, пройти крізь лінзу, осяяти собою прямокутний екран і дарувати емоції глядачам. Ключовим елементом візуального коду оформлення стало коло. Ця форма служить порталом між візуальним та емоційним. Початковою точкою будь-якої історії, адже саме звідти проектор починає свою візуалізацію. У цьому колі живуть мільйони світів та персонажів. Там вікно, в якому на декілька годин можна сховатися від реальності», — коментує Керівниця BBDO Branding Маша Тетерін.

Нагадаємо, 11-й Одеський міжнародний кінофестиваль відбудеться онлайн з 25 вересня по 3 жовтня.