Одеський міжнародний кінофестиваль представив іміджевий ролик

4 червня 2018, 11:43

Від моменту створення першої кінострічки найголовнішим для будь-якого фільму є глядач. Минулого року саме глядач став центральною фігурою офіційного іміджа ОМКФ.

Цьогоріч команда ОМКФ та Ігор Стеколенко вирішили поглибити тему, зробивши головним героєм ролику сприйняття. Зокрема, сприйняття людиною образів, які вона бачить на екрані та які породжують особливі, унікальні для кожного, емоції та переживання.

Відео дня

Одеський кінофестиваль від свого заснування орієнтований в першу чергу на глядацьку аудиторію. Саме це дозволило йому стати одним з найбільших глядацьких кінофестивалів у Східній Європі. Крім того, вже багато років поспіль відвідувачі показів Міжнародної конкурсної програми визначають фільм-переможець, який отримує головну нагороду ОМКФ – Ґран-Прі.

“Щороку ми створюємо іміджеве відео ОМКФ - і це дуже надихаючий творчий процес. Ми хочемо, щоб глядач відчув ті ж самі емоції, у котрі він занурюється під час перегляду фільму. Це особлива магія, котра впливає на кожного гостя кінопоказів Одеського кінофестивалю, те, що нас об’єднує та одночасно сприймається кожним дуже особисто. Ми вже вдруге працюємо з Ігором Стеколенком, та знаємо, що він як ніхто відчуває атмосферу ОМКФ. Робота з ним – це завжди дуже надихаюча колаборація”, - зазначає Юлія Сінькевич, генеральний продюсер Одеського міжнародного кінофестивалю.

Показати ще новини
Радіо NV
X