Новий лідер інформаційного мовлення в Києві - Канал NewsOne
1 грудня в панелі вимірювання телеперегляду Nielsen з'явився NewsOne. Перший же день участі у вимірах показав високий рівень перегляду телеканалу.
Так за своєю базовою аудиторією 18+ (міста 50+) канал посів третє місце серед інформаційних телеканалів із рейтингом 0,12% і часткою 0,64%. Ще кращі показники телеканал дав за тією ж аудиторії в кабелі, посівши друге місце серед інформаційних мовників з рейтингом 0,17% і часткою 0,94%. Тим самим NewsOne на супутнику і в кабельних мережах, обігнав ряд каналів, що мають ефірну ліцензію.
Серед основної аудиторії новинних каналів - чоловічий - NewsOne також демонструє досить високі показники. За аудиторією М 35+ (міста 50+) канал вийшов на третє місце серед інформаційних каналів з рейтингом 0,19% і часткою 0,98%. Найвищі показники канал отримав серед тієї ж аудиторії, що дивиться телебачення в кабелі, і це рейтинг 0,28%, частка 1,47%.
Нагадаємо, у новому форматі телеканал NewsOne вийшов близько чотирьох місяців тому, 24 серпня 2015 року.
Олена Рудик, директор NewsOne коментує:
"Ми, звичайно, радіємо таким показникам. Це говорить про визнання наполегливої і творчої роботи всього колективу телеканалу широкою глядацькою аудиторією.
Зараз ми ведемо активні переговори з рекламодавцями і спонсорами з приводу співпраці в 2016 р. Відкрита присутність телеканалу в панелі вимірювання телеперегляду приверне до нас бюджети тих рекламодавців, для яких це є необхідною умовою".
*Джерело Показників ТВ панелі: оператор ТВ панелі - ТОВ "АСНільсен Юкрейн", монторінг - ТОВ "Комунікаційний Альянс"