Монетизація успіху. Netflix запустить продаж товарів з серіалу Гра в кальмара
Стрімінговий сервіс Netflix запустить продаж товарів, пов’язаних з популярними серіалами, такими як Гра в кальмара і Дивні дива.
Як заявили в компанії, Netflix створить цифрову вітрину на веб-сайті найбільшого ритейлера в світі Walmart, повідомляє WSJ.
Партнерство є частиною стратегії Netflix, спрямованої на розвиток нових джерел доходів крім основного бізнесу з просування контенту.
У Netflix уточнили, що партнерство з Walmart починається з семи шоу, але з часом може розширитися. Багато товарів з пропонованого мерчу будуть ексклюзивними.
«Вони обслуговують понад 150 мільйонів клієнтів щотижня і мають понад 125 мільйонів відвідувачів на місяць на Walmart.com», — заявив віце-президент Netflix зі споживчих товарів Джон Саймон.
Нагадаємо, в кінці вересня директор з контенту Netflix Тед Сарандос оприлюднив свіжі рейтинги найпопулярніших серіалів і зазначив, що новинка стримера — концептуальна корейська драма Гра в кальмара (Squid Game) — може стати найпопулярнішим шоу Netflix за всю історію.
Успіх серіалу приніс прибуток не тільки Netflix: наприклад, популярність серіалу викликала зростання попиту на показані в шоу білі сліпони Vans на рекордні 7800%.