Найкреативніші рекламні ролики на Супербоул-2018

5 лютого 2018, 12:15

4 лютого 2018 року на стадіоні US Bank Stadium в Міннеаполісі відбулась одна з головних подій в американському спорті - Супербоул-2018.

Вирішальний поєдинок сезону в Національній футбольній лізі США - це подія, на яку цілий рік чекають сотні мільйонів людей. Супербоул приваблює не тільки фанатів футболу, але й багатьох інших.

Відео дня

Зокрема, з року в рік гра стає потужним майданчиком для найбільших брендів з усього світу. Адже в перерві Суперкубка рекламу своєї продукції можна показати величезній кількості людей, які перебувають на стадіоні або прикуті до екранів телевізорів.

Незважаючи на те, що показ рекламного ролика на Супербоулі коштує шалених грошей, досягаючи декількох мільйонів доларів за 30 секунд відео, бренди всеодно прагнуть не прогавити цей шанс.

Представляємо найцікавіші та найкреативніші рекламні ролики, показані на Супербоулі-2018.

M&M's і Денні де Віто

Реклама Tide

Сінді Кроуфорд повторює культовий образ з реклами Pepsi 1992 року

Морган Фрімен і Пітер Дінклейдж вчаться читати реп, рекламуючи чіпси Doritos і газовану воду Mountain

Реп-баттл Моргана Фрімена і Пітера Дінклейджа

Девід Швіммер у рекламі Skittles

Ентоні Хопкінс, Гордон Рамзі, Ребел Вілсон, Карді Бі і Джефф Безос в рекламі Amazon

Кіану Рівз створює сайт за допомогою сервісу Squarespace

Білл Хейдер у рекламі чіпсів Pringles

Метт Деймон в рекламі Stella Artois

[See_also]

Том Харді зробив татуювання з ім'ям Леонардо ДіКапріо

[/See_also]

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Показати ще новини
Радіо НВ
X