МІСТ. Національний музей історії України показав нову айдентику

11 листопада 2020, 11:32

Національний музей історії України презентував ребрендинг. Його розробило креативне агентство TABASCO.

«Новий бренд — це не просто зміна обкладинки. Ми маємо чітко розуміти, як і куди рухаємося. Історичний музей — це не лише про зберігання та демонстрацію експонатів. Образ мосту унаочнює прагнення поєднувати часи та культури. Новий бренд маніфестує стратегію розвитку музею», — роповідає про нову айдентику генеральний директор Національного музею історії України Федір Андрощук.

Відео дня

Як зазначають автори, одним із важливих елементів ребрендингу є скорочення: Музей ІСТорії = МІСТ. Ключовий посил концепції звучить так: «Історія — міст, який єднає минуле та майбутнє»

«Працюючи над проектом, ми знайшли цікавий інсайт. Спадщиною радянської традиції стали жахливі абревіатури, які використовувати в житті просто нереально. Ніхто не скаже: „А чи не сходити нам завтра у НМІУ“? Але ж музей має бути визначним місцем, про яке хочеться говорити та згадувати. Недарма Метрополітен у Нью-Йорку називає себе МЕТом. Ми почали крутити цю ідею — знайшли образи та сенси, котрі точно передають суть головного музею країни. Так і народився МІСТ», — пояснює креативний директор TABASCO Олександр Смірнов.

Основні кольори нового брендингу — жовто-зелений та блакитний. Додаткові кольори — зелений, помаранчевий, малиновий, чорний та бордовий. Їх будуть використовувати в мерчі, навігації та експозиції музею.

TABASCO
Фото: TABASCO
TABASCO
Фото: TABASCO
TABASCO
Фото: TABASCO

Національний музей історії України — головний історичний музей держави. Заснований у 1899 році в Києві для збереження та експонування старожитностей і мистецьких творів. У музеї зберігаються понад 800 тисяч експонатів. Вони відображають історію України від найдавніших часів до сьогодення.

Редактор: Марія Кабацій
Показати ще новини
Радіо НВ
X