Beatles, ACDC і Blondie. Дизайнери створили «карантинні версії» культових музичних альбомів — фото

30 березня 2020, 17:38

Американські дизайнери студії activistala створили проект 6 Feet Covers. Мета — показати важливість соціального дистанціювання під час пандемії.

"Соціальне дистанціювання" має всі шанси стати словом року за версією Оксфордського словника. Це комплекс санітарно-епідеміологічних заходів, покликаних знизити ймовірність контакту між інфікованими і неінфікованими людьми.

Відео дня

У нього входить і дистанціювання на вулиці - медики закликають людей не стояти поруч, а тримати хоча б півтора метра дистанції між один одним.

На це правило і звернули увагу дизайнери Бето Фернандес і Пако Конде - вони переробили обкладинки культових альбомів, щоб герої на них стали на відстані один від одного в 6 кроків.

Нові версії обкладинок отримали Beatles (Abbey Road), Kraftwerk (The Man Machine), Queen (Queen II), Kiss (Destroyer), Blondie (Blondie), U2 (The Joshua Tree), the Ramones (Anthology), AC / DC (Highway to Hell), the Clash (Combat Rock) та інші.

Beatles (Abbey Road) (Фото: activistala / колаж НВ)
Beatles (Abbey Road) / Фото: activistala / колаж НВ
Kraftwerk (The Man Machine) (Фото: activistala / колаж НВ)
Kraftwerk (The Man Machine) / Фото: activistala / колаж НВ
AC / DC (Highway to Hell) (Фото: activistala / колаж НВ)
AC / DC (Highway to Hell) / Фото: activistala / колаж НВ
Ramones (Anthology) (Фото: activistala / колаж НВ)
Ramones (Anthology) / Фото: activistala / колаж НВ
Blondie (Blondie) (Фото: activistala / колаж НВ)
Blondie (Blondie) / Фото: activistala / колаж НВ
NWA (Straight Outta Compton) (Фото: activistala / колаж НВ)
NWA (Straight Outta Compton) / Фото: activistala / колаж НВ
Queen (Queen II) (Фото: activistala / колаж НВ)
Queen (Queen II) / Фото: activistala / колаж НВ
Показати ще новини
Радіо НВ
X