"Моє его є в кожному персонажі". Режисер Даррен Аронофскі про новий фільм Мама!
Драматичний фільм - вибух суперечливих емоцій. Дженніфер Лоуренс грає безіменну героїню, чию домашню ідилію руйнують незвані гості. Вони стежать за нею у ванній, вони турбують її ночами. «Я збита з пантелику», - каже героїня, коли кошмар починається.
Кінострічка розповідає історію про жахливого 48-річного художника і його 27-річну музу. Даних героїв вже встигли порівняти в Дарреном Аронофскі, якому 48, і Дженніфер Лоуренс, якій 27. Багато хто вважає, що картина частково біографічна і відображає відносини режисера з актрисою. Аронофскі запевняє, що він не монстр і багато його знає, як люблячого батька (режисер виховує 11-річного сина від колишньої дружини Рейчел Вайс. - ред).
«Монстром я буваю тільки на знімальному майданчику кілька місяців на рік», - говорить режисер. Він також запевняє, що всі фільми - це проекція його думок і поглядів на життя. «Моє его є в кожному персонажі кожного мого фільму. Я балерина в Чорному лебеді, я рестлер в Рестлері. Я бачу, як люди шукають якісь зв'язки з цим фільмом, але тут я скоріше герой Лоуренс, ніж Бардема », - зазначає Аронофскі.
Раніше в іншому інтерв'ю Дженніфер Лоуренс зізналася, що в процесі зйомки однієї зі сцен зламала ребро зі зміщенням і опинилася на лікарняному ліжку з кисневою трубкою. «Так, був такий випадок. Вона пошкодила діафрагму і у неї була гіпервентиляція через емоції», - каже режисер. Він пояснює, що вона занадто довго думала про цю сцену і багато переживала, тому емоції пішли через край. Після інциденту актрисі дали час прийти в себе.
За словами Аронофскі, для своїх фільмів він шукає акторів, які можуть повністю віддатися емоціям. «Хав'єр не боїться плакати, він взагалі здатний на багато що. З Дженніфер та ж ситуація, але вона дуже боялася зніматися в цьому фільмі, тому що свідомо знала, через що їй доведеться пройти і які емоції відчути», - розповідає Аронофскі.
Варто відзначити, прем'єра фільму відбулася на Венеціанському кінофестивалі, де його зустріли хвилею критики. Але на захист картини стали багато кінокритиків, які розкрили зміст, ідею і навіть аналогії з Біблією.