«V for #Vaccinated». Американська компанія оголосила конкурс плакатів про вакцинацію для художників всього світу
Дизайнерська лабораторія Amplifier з Сіетла оголосила міжнародний конкурс для художників, які в своїх роботах закликатимуть людей вакцинуватися від COVID-19.
Amplifier разом колективом експертів в області охорони здоров'я оголосила всесвітню кампанію під назвою #Vaccinated. Компанія передбачає призовий фонд в розмірі 100 тис. доларів (по $1 тис. 100 художникам) за твори мистецтва, які будуть поширюватися в лікарнях і установах охорони здоров'я по всьому світу з метою популяризації вакцинації, повідомляє hypebeast.
В рамках конкурсу художникам пропонують надіслати свої роботи до 20 квітня. Свою роботу може подати будь-який автор, також будь-який бажаючий може проголосувати за малюнки.
«Ці символи будуть залишатися ще довгий час після того, як вірус зникне, як свідчення нашої стійкості», - стверджують в Amplifier.
Деякі роботи, які вже надійшли на конкурс
Американська компанія оголосила конкурс плакатів про вакцинацію для художників всього світу
У минулому році Amplifier провела конкурс робіт, які пропагують заходи безпеки, здатні зупинити поширення коронавірусу. Кампанія була запущена у співпраці з провідними арт-кураторами, художниками і консультантами з громадської охорони здоров'я, включаючи головного куратора Музею Гуггенхайма в Нью-Йорку Ненсі Спектор і художників Шепарда Фейрі та Хенка Вілліса Томаса.