Вигода від локдаунів. Кількість онлайн-продажів в сфері мистецтва в 2020 році зросла в рази

4 грудня 2020, 17:29

Онлайн-ринок предметів мистецтва виявився одним з небагатьох переможців часів пандемії коронавірусу. Незважаючи на локдауни і обмежувальні заходи, в 2020 році кількість онлайн-продажів і нових покупців значно зросла.

Про це свідчать дані звіту Hiscox Online Art Trade Report 2020 року, в якому порівнюється активність в період з березня по вересень 2020 року з активністю за той же період минулого року, пише The Art Newspaper.

Відео дня

Автори звіту роблять висновок, що за перші вісім місяців цього року інтернет-продажі творів мистецтва тільки на Sotheby's, Christie's і Phillips виросли більш ніж втричі, склавши 597 млн доларів у порівнянні з усього 168 млн фунтів стерлінгів (227 млн доларів) за весь 2019 рік.

Понад дві третини (67%) з 552 опитаних колекціонерів купували твори мистецтва в Інтернеті в період з березня по вересень, в порівнянні з 44% в 2019 році. 72% респондентів повідомили, що щотижня переглядають платформи онлайн-продажів (54% в 2019 році).

Колекціонери творів мистецтва також витрачали більше грошей в Інтернеті, збільшуючи середні витрати - 29% платили в середньому більше 10 тис. доларів за картину в порівнянні з 20% в 2019 році. Кількість тих, хто витрачав більше 50 тис. доларів за роботу, зросла про до 11% (4% в 2019 році).

Глава відділу мистецтва в Hiscox Роберт Рід заявив, що «відчув полегшення, побачивши, що онлайн-торгівля творами мистецтва набирає обертів і що вона стала джерелом, що дозволило дилерам та аукціоністам пережити пандемію».

Аукціонні будинки дотримуються думки, що зростання онлайн-продажів багато в чому обумовлене появою нових покупців. У звіті вказується, що колекціонери-мілленіали активно купували в Інтернеті протягом цього періоду: 69% покупців мистецтва були у віці до 35 років (40% в 2019 році). Тих, кого у звіті називають колекціонерами- «початківцями» (купують предмети мистецтва останні три роки або менше), з березня по вересень в онлайн-покупках було 82%. Це значно більше, ніж в 2019 році, коли показник становив 36%.

При цьому для багатьох головною причиною покупки стала підтримка художників - 76% мілленіалів і 78% нових колекціонерів заявили, що такою була їхня мотивація. Чверть респондентів (25%) заявили, що купували вироби безпосередньо через Instagram на підтримку кампаній зі збору коштів, в першу чергу в рамках #artistsupportpledge.

Редактор: Марія Кабацій
Показати ще новини
Радіо НВ
X