"Монстри - святі покровителі аутсайдерів". Гільєрмо дель Торо про натхнення, депресії та справжніх чудовиськ

14 березня 2018, 16:30

Мексиканський режисер і сценарист Гільєрмо дель Торо став тріумфатором 90-ї церемонії вручення премії Американської кіноакадемії, яка пройшла в Лос-Анджелесі 4 березня.

Як і прогнозували критики, Дель Торо забрав додому дві найпрестижніших статуетки Оскара - в номінаціях Кращий режисер і Кращий фільм (за стрічку Форма води).

В інтерв'ю сайту The Talks оскароносний режисер розповів про своє натхнення, створення незвичайних персонажів і переживання після провалів.

Відео дня

«Я закоханий в монстрів, це щось дуже інтимне і духовне. Я досі зворушений персонажем Франкенштейна і всіма класичними монстрами, і це дещо схоже на релігію, - каже дель Торо. - Я можу розповідати історії, інтимні й духовні про монстрів, у мене немає проблем з цим. Для мене це не вправи з постмодернізму».

За його словами, головна особливість монстрів в тому, що вони є тотальними вигнанцями. «Я можу бути вигнанцем через свою расу, стать, сексуальні уподобання, політичні погляди, що завгодно, але монстри - просто вигнанці. І це відображено в Формі води, де ви бачите світ, який мріє про майбутнє, але в той же час має расові проблеми, в якому дуже легко ненавидіти. Ця істота - свого роду повний ізгой, невидимка... Тому монстри - святі покровителі аутсайдерів», - пояснює режисер.

Дель Торо говорить, що на відміну від реального життя, де, називаючи когось «монстром», ми говоримо про його душевні якості, в кіно ці істоти «дуже ніжні»: «Персонаж Майкла Шеннона - справжній монстр в Формі води, тоді як звір будить справжню природу Елізи. Він нагадує їй, звідки вона родом і ким вона є, на відміну від традиційної історії, коли дівчина цілує звіра, і той перетворюється на принца».

Режисер розповів, що займався створенням амфібії з Форми води близько трьох років, що стало для нього найдовшою роботою над персонажем. Цей час можна порівняти з тим, який було витрачено на створення ще одного персонажа фільму дель Торо - Хеллбоя. «Дві істоти, які зайняли найбільше часу, - це Хеллбой з макіяжем для Рона Перлмана і цей. Люди іноді кажуть: «У Хеллбої Рон Перлман пофарбований в червоний колір». Але ні. Це неймовірно складний макіяж! Він повинен був отримати премію Академії. Це один з найкрасивіших протезних макіяжів, коли-небудь зроблених».

За словами дель Торо, за 25 років кар'єри в кіно він зрозумів, що «потрібно мати більше двох-трьох проектів, тому що, якщо один з них не буде реалізований, або провалиться, то інший спрацює».

Однак він зазначає, що важко переживає, коли якийсь із його проектів провалюється: «О, ви хочете покінчити життя самогубством!... Тому, коли я працюю, я завжди намагаюся бути не надто божевільним, тому що знаю, що проект може не вийти. Але я можу впасти в глибоку депресію на довгий час, якщо це станеться. Провал Хребтів Безумства дійсно відібрав вітер у моїх вітрил».

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

«Але, врешті-решт, я дуже вдячний за фільми, які я зняв. Я зміг зробити фільми за 1 млн доларів, і я зміг знімати фільми за 195 млн доларів. Я можу робити те, що хочу, в різному хронометражі, з різних причин. Я зміг зробити в 10 разів більше фільмів, ніж думав, що коли-небудь зроблю! У мене 25-річна кар'єра, і сьогодні я такий же дивний, як був, коли зробив свій перший фільм!»

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Редактор: Марія Кабацій
Показати ще новини
Радіо НВ
X