Forbes назвав найпопулярніший музичний кліп 90-х

20 липня 2018, 15:01

Авторитетне американське видання Forbes назвало найпопулярніший кліп 90-х.

Згідно з переглядами на YouTube, лідером серед всіх музичних відео 1990-х став ролик гурту Guns N 'Roses на пісню November Rain. Цей кліп став першим відео з 90-х, яке подолало позначку в мільярд переглядів.

Відео дня

На другому місці опинився кліп гурту The Cranberries - Zombie (739 мільйонів переглядів), а на третьому - відео гурту Nirvana на пісню Smells Like Teen Spirit (727 мільйонів).

Дев'ятихвилинний ролик на хіт November Rain більше нагадує короткометражку, за сюжетом якої лідер Guns N 'Roses Ексл Роуз одружується зі своєю коханою, а потім плаче на її похороні.

За словами представників YouTube, свого піку за переглядами кліп на пісню November Rain досягає в листопаді, що не дивно, враховуючи назву композиції. При чому, в порівнянні з 2016 роком, в листопаді 2017 року кількість переглядів ролика зросла на 41%. Музичні експерти пов'язують це з возз'єднанням групи на фестивалі Coachella 2016 після 23-річної творчої паузи.

Guns N 'Roses може бути чи не бути найвеличнішим рок-гуртом в історії, але популярність колективу говорить сама за себе. Крім того, що відео Guns N 'Roses стало найбільш переглянутим кліпом 90-х на YouTube, їхній же ролик на пісню Sweet Child O' Mine став найпопулярнішим кліпом 80-х, набравши 697 мільйонів переглядів.

Сам собі бренд. Forbes назвав найбагатших знаменитостей світу

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook і Instagram

Показати ще новини
Радіо НВ
X