Філіппінський художник об'єднав логотипи популяних брендів з шедеврами живопису

11 січня 2016, 12:51
Філіппінський художник Ейсен Бернандо об'єднав популярні бренди з шедеврами класичного мистецтва

У своєму арт-проекті художник розміщав логотипи всесвітньо відомих брендів і компаній на картини великих художників, щоб по-новому показати зв'язок між мистецтвом і капіталізмом, пише Mashable .

Відео дня

Абсолютно несподівано виглядає Barbie на портреті Симонетта Веспуччі, італійського живописця П'єро ді Козімо, також як і автопортрет Фріди Кало з логотипом Starbucks.

Даний проект є продовженням попереднього захоплення Бернардо, де він об'єднував фотографії зірок з обкладинок журналів з картинами відомих художників.

Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Показати ще новини
Радіо NV
X