Рівність, справедливість, життя. Кличко, Корогодський і ONUKA одяглися в лімітовані худі в рамках соціальної кампанії

2 квітня 2019, 16:15

В рамках соціальної кампанії #DrawYourValues дизайнер і художниця Маша Рева спільно з українським брендом Syndicate представили лімітовану колекцію худі.

Соціальну кампанію, яку ініціювала некомерційна освітня організація Меморіальний центр Голокосту Бабин Яр, і реалізувала Маша Рева, підтримали Володимир Кличко, ONUKA, Гарік Корогодський, а також відомі художники, меценати, інфлюенсери, громадські активісти, бізнесмени, які на сторінці @center__2023 в Instagram розповіли про свої цінності і закликали інших поділитися своїми поглядами або історіями щодо прав людини під хештегом #DrawYourValues. Мета ініціативи - закликати українців берегти гідність, захищати справедливість, цінувати життя, поважати права людини і відстоювати рівність.

Відео дня

«Ми хочемо звернути увагу молоді, для якої Instagram це основне джерело новин та інформації, на фундаментальні цінності, поширення яких в суспільстві може забезпечити свободу і мирне життя кожному. Адже всі ми зацікавлені в тому, щоб ми і наші сім'ї жили в безпечному суспільстві, де немає буллінгу в школах і дитсадках, де цінність людського життя і людської гідності - в пріоритеті, де немає війни, дискримінації та приниження. Але такі моральні орієнтири легко втратити серед потужного інформаційного шуму. Саме тому наша місія - нагадати всім і кожному про ці ключові цінності, які повинні проходити червоною ниткою через все нашу життя», - розповідає про ідею, яка закладена в основу проекту BYHMC в Instagram, виконавчий директор і директор по стратегії Центру Яна Барінова.

Володимир Кличко в проект #DrawYourValues (Фото: @DrawYourValues)
Володимир Кличко в проект #DrawYourValues / Фото: @DrawYourValues

«Людям, у яких є своя точка зору і певні ідеали, завжди було важко. А сьогодні через інтернет і хейт будь-яка позиція або висловлювання можуть обернутися проти тебе. Але все одно дуже важливо не змінювати своїм ідеалам і не йти на компроміс зі своїми переконаннями», - каже лідер гурту ONUKA Ната Жижченко.

ONUKA в проекті #DrawYourValues (Фото: @DrawYourValues)
ONUKA в проекті #DrawYourValues / Фото: @DrawYourValues

Героями кампанії також стали виконавчий директор готельного комплексу Bursa Kyiv Василь Гроголь, художник Микола Толмачов, співзасновниця бренду Sleeper Катерина Зубарєва, бізнесмен і співзасновник благодійного фонду Життєлюб Гарік Корогодський, чемпіон світу з боксу у важкій вазі Володимир Кличко і співачка Луна (Христина Герасимова). Серед авторів проекту - фотограф Віталій Мельников і редактор Олена Нагорна.

Соціальну кампанію ініціював Меморіальний центр Голокосту Бабин Яр (BYHMC), некомерційна освітня організація, мета якої - зберегти пам'ять про Голокост, побудувавши інноваційний меморіальний центр в Києві. Його відкриття заплановано на 2023 рік.

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Редактор: Юлія Найденко
Показати ще новини
Радіо НВ
X