Це не Coachella. Burning Man виступив проти Instagram-інфлюенсерів

12 лютого 2019, 18:08

Організатори щорічного фестивалю сучасного мистецтва Burning Man виступили проти надмірного висвітлення події в мережі Instagram.

У своєму блозі генеральний директор некомерційного фесту Burning Man Маріан Гуделл заявила про «тривожні зміни в культурі Burning Man в Black Rock City», особливо згадуючи учасників, які беруть в свої команди тільки молодих людей і «сексуальних дівчат», пише W Magazine.

Відео дня

Засновники Burning Man проти споживачів (Фото: Christian Lamb / W Magazine)
Засновники Burning Man проти споживачів / Фото: Christian Lamb / W Magazine

«Комерційні фотосесії, розміщення постів в Instagram з вдячністю за продукт, відвідувачі, моделі та інфлюенсери в соціальних мережах, які відзначають фестиваль на своїх фотографіях. Всі вони використовують події в Блек-Рок, щоб збільшити свою популярність, звертатися до покупців і продавати більше», - заявила вона.

«Пости з подяками і посиланнями з хештегами починалися повільно і досить невинно, але тепер вони абсолютно неконтрольовані... Однією з найсумніших тенденцій є збільшення кількість учасників, які нічого не вкладають у створення Black Rock City і беруть участь в якості споживачів», - додала Гуделл.

Проблема Burning Man - продаж «пакетних турів» (Фото: Christian Lamb / W Magazine)
Проблема Burning Man - продаж «пакетних турів» / Фото: Christian Lamb / W Magazine

Також вона зазначила, що ще одна проблема Burning Man - продаж «пакетних турів» на територію івенту: «У деяких випадках табори або компанії пропонують відвідування Burning Man в форматі «все включено», стверджуючи, що превентивно задовольнять всі потреби своїх клієнтів».

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Редактор: Марія Кабацій
Показати ще новини
Радіо НВ
X