Атлас світу. Креативний директор Atlas Weekend про зірок-хедлайнерів і про те, чого чекати публіці цього року

1 липня 2018, 16:15

Креативний директор найбільшого фестивалю України і одного з наймасштабніших в Східній Європі Atlas Weekend Влад Фісун розповів НВ, які світові зірки приїдуть на фестиваль цього року і чого чекати його публіці.

Цього року хедлайнерами фестивалю, який славиться гучними музичними іменами, стануть британці - легендарний електронний дует The Chemical Brothers і рокери Placebo. Фестиваль пройде з 3 по 8 липня, і за цей час на чотирьох основних сценах і декількох додаткових майданчиках виступлять близько 200 артистів.

Відео дня

Сам Фісун, в минулому головний редактор журналів Афіша, Viva! і Playboy, а тепер популярний діджей, який виступає на таких знаменитих фестивалях, як угорський Sziget і американський Burning Man, теж вийде на сцену Atlas Weekend.

Як вам вдається привезти хедлайнерів цього року?

Це процес, який будь-який фестиваль і будь-яке івент-агентство тримають за сімома печатками. Він складний, трудомісткий і завжди пов'язаний з великою кількістю непередбачених чинників. При цьому є артисти, до яких можна навіть не звертатися із запрошенням приїхати в Україну. А є ті, хто, можливо, і не проти виступити у нас, але вимагають забезпечити такі умови, що за це просто нерентабельно братися.

А можете назвати пару імен тих, кого немає сенсу запрошувати?

Ну, U2 і Rolling Stones нерентабельно, на мій суб'єктивний погляд. Кендрика Ламара і Джей Зі нерентабельно. Тома Вейтса і Ніка Кейва нерентабельно. Але це поки що - все може змінитися.

Організатори Atlas Weekend обирають хедлайнерів виходячи з власного смаку або побажань публіки? Як формується уявлення про те, кого чекають глядачі?

Є світові рейтинги, є рейтинги медіахолдингів, з якими ми співпрацюємо. А ще є загальне відчуття ринку.

За рахунок чого існує Atlas Weekend? Квитки, напевно, не єдине джерело доходу?

Якби фестиваль заробляв тільки на квитках, це був би дуже маленький фестиваль. Великий захід працює з великою кількістю фінансових каналів. По-перше, спонсорські гроші - на щастя, з Atlas Weekend багато хто хоче працювати. По-друге, надання торгових точок - фудкорти і бари охоче платять за їх оренду, вони зацікавлені в присутності на фестивалі. І по-третє, квитки і торгівля своїм товаром - мерчандайз теж приносить дохід.

Ви ж не так давно стали креативним директором фестивалю. Яких кардинальних змін очікувати тепер?

Точно посилюється немузична частина. Я хочу розширити концепцію Atlas Weekend, додати активностей, щоб він сприймався не тільки як музичний. Якщо прийшла сім'я і комусь хочеться йти під сцену стрибати, а комусь ні, то для останніх цей фестиваль тепер теж стане комфортним. Буде більше зон для пасивного відпочинку - зі свого досвіду можу сказати, що в них була недостача. З'являться арт-зона, велика зона для недержавних компаній. Крім того, ми в цьому році проводимо музичну конференцію, на яку запросили професіоналів з України та інших країн.

Чи є якісь помилки минулих років, які ви збираєтеся виправити?

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Вони дійсно є, і вони вже виправляються. Напевно, найзгадуваніший це затримки виступів, але з цим можна і потрібно боротися.

А у відповідь на скарги на гучну музику плануєте щось робити?

Так, це питання дуже важливе. Але є запротокольовані виміри, і всі вони в межах допустимих норм. Крім того, цього року ми розгорнемо деякі сцени, щоб оптимізувати звукову атаку - зробимо так, щоб звуки відлітали в ліс, а не в житловий масив.

Повну версію інтерв'ю читайте в новому номері журналу Новое время - №24 від 27 червня 2018

Показати ще новини
Радіо НВ
X