Страх найвищого рівня. Режисер Альфред Хічкок зі сценарієм своєї 50-ї стрічки, після якої за довгий час зніме лише три фільми — фото
Кінорежисер Альфред Гічкок на початку зйомок свого 50-го фільму Розірвана завіса кладе сценарій стрічки на стос попередніх. Павільйон студії Universal Pictures у Голлівуді, Лос-Анджелес, 12 листопада 1965 року.
«Не розумію, як люди можуть це дивитися. Я ніколи не залишаюся у глядацькій залі на своїх фільмах. Мені від них страшно», — зізнавався Альфред Гічкок після виходу найбільш успішної його стрічки Психо 1960 року. На ньому тільки режисер особисто заробив $15 млн. Зараз це понад $131 млн.
Тривожне очікування, саспенс (suspense) — атмосфера майже всіх картин режисера. Саме вона впорскувала додаткову дозу адреналіну глядачам, і вони з нетерпінням чекали нової стрічки Гічкока.
Він розповідав, що постійно переживав щось схоже в дитинстві, коли батьки віддали його до єзуїтської школи в Степні, одному з районів східного Лондону. Тамтешні викладачі-священники щодня після уроків карали учнів за певні провини гумовими палицями. Побитим міг стати будь-хто, бо на кого саме впаде немилостивий вирок, передбачити було важко. Відтак цілий день був сповнений страхом, очікуванням покарання.