On Ukraine, by Ukrainians. Видання Adweek випустило номер, повністю створений українцями
Міжнародне видання про рекламний бізнес та креативну індустрію Adweek випустило новий номер — він повністю створений українцями.
Новий номер, який фактично є спецвипуском, називається On Ukraine, by Ukrainians. «Письменники, митці, фахівці з розповідають про сутність української креативної ДНК», — йдеться в підписі на обкладинці видання.
Обкладинку спецвипуску прикрасив малюнок художника Waone Interesni Kazki.

Для Adweek такий випадок є особливим: виключно запрошені автори працювали над номером вперше за 43 роки існування видання.
Участь у створенні спеціального номера взяли понад 20 українських авторів, дизайнерів, ілюстраторів. Зокрема, в онлайн-версії видання вже можна прочитати статті Юрія Марченка Як зрозуміти (і закохатися в) українську культуру, Ярослава Друзюка War-Life Balance: Як життя українських креативників змінила війна, Сергія Малика Історія походження української креативної індустрії.
Друкований номер вийшов тиражем 250 тисяч примірників, кошти від розміщеної у ньому реклами будуть направлені у благодійні фонди на підтримку України.