13-14 травня на «Арт-заводі Платформа» пройшов Фестиваль вуличної їжі

18 травня 2017, 17:50
PR

Вперше в Україні один захід поєднав у собі всі найпопулярніші формати івентів

Це — маркет українських дизайнерів, музичний фестиваль, безліч дитячих розваг, активностей для сім'ї і друзів і, звичайно, найбільший в країні фуд-корт.

Що стосується фуд-корту, цього разу фестиваль став повноцінним гастро-туром по Європі під назвою Gastrovision. Понад 100 точок пригощали стравами країн-учасниць Євробачення.

Відео дня

Незважаючи на погоду, в ці дні "Арт-завод Платформа" зібрав велику кількість гостей, в тому числі іноземних. Приємним нововведенням стала можливість розрахунку карткою на кожній торговій точці.

Local Food Market дав можливість іноземним гостям в якості сувенірів вибрати продукцію кращих українських крафтових виробників і фермерів.

Студія «Исток» перетворила Фестиваль вуличної їжі на музичний івент. У молодих прогресивних груп з'явилася можливість представити свою творчість тисячам гостей. Цього разу ними стали НастяЗникає, Julinoza, Black Balloon, Red Berlin, Arlett, The Top Boys, Lady Junk, MyImaginaryFriends.

Вперше в рамках Фестивалю пройшов G48 Market — новий формат маркету українських дизайнерів, де вони представили одяг, взуття, сумки, аксесуари, прикраси, білизну, товари для дітей, текстиль, декор, кераміку і посуд.

Серед активних способів відпочинку для дітей і дорослих був крокет, твістер, вуличний боулінг, школа навчання їзди на роликах, сігвеях та скейт-бордах. З менш рухливих, але не менш захопливих розваг були майстер-класи з орігамі, малювання, зона для любителів гри «Мафія», чіллаут-зона з кальянами і кінотеатр з улюбленими фільмами.

Зазвичай Фестиваль вуличної їжі відвідує 2-3 тисячі гостей з дітьми. Тому організатори підготувалися до зустрічі маленьких гостей різного віку дуже відповідально. Найбільшою дитячою зоною стало царство іграшок від «Будинку Іграшок».

Також була обладнана кімната для сповивання з усією необхідною дитячою косметикою і підгузниками, зона для годування немовлят і приготування сумішей з потрібною технікою та посудом від "Chicco Україна", дитячий садок, де можна залишити дитину з професійними нянями, пальчиковий театр, табір індіанців, Bubble football, пісочниця, зона аква-гриму, зона майстер-класів з розвитку моторики, виготовлення аплікацій та ліплення.

Багато малюків прийшли на брокант — популярний у всьому світі формат ярмарків для продажу та обміну іграшками, продавцями на якому були самі діти. В один із днів Фестивалю – 14-го травня – українці відзначали День матері. Тому Укрпошта підготувала вітальні листівки і забезпечила можливість надіслаити їх мамі прямо з Фестивалю в будь-яку точку планети в найкоротші терміни.

Маленькі волонтери продали благодійного лимонаду на 5100 грн. Кошти від продажу були передані на порятунок життя п'ятирічної Алевтини Волинки. В зоні "Мокрі носики" бездомні цуценята і кошенята знайшли нарешті господарів.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Як ми бачимо, скільки б заходів не відбувалося в столиці, Фестиваль вуличної їжі об'єднує всі їхні переваги та можливості. З нетерпінням чекаємо наступного фестивалю 23-24-25 червня. Його тематикою стануть ягоди і все, що з ними пов'язано.

Показати ще новини
Радіо НВ
X